AUTOCAD 2010 KURULUMU (resimli anlatım)

12 04 2011

autocad 2010 (Engilish) kurulumunu anlatacağım

dikkat etmeniz gereken ; ilk önce işletim sistemize uygun olan autocad programını bulup indirmek….

sonrasında ise programı kurulum aşamasında anlatacağım….

hadi bakalım BAŞLAYALIM …..

Programı kurulum aşamasında bulunan her ayrıntıyı anlatıp canınızı sıkmayacağım… bu programı kullanıyorsanız demekki az çok adımları biliyorsunuzdur…

programın kurulum aşamasındaki adımları resimlerle anlatıp en son olarak bir kaç ayrıntıya gireceğim . . .

Burda dikkat etmeniz gereken bir durum sözkonusu : serial number kısmına : 356 72378422  ve  product key kısmına :  001B1 yazıyoruz . . .  KURULUMA DEVAM . . . .

Gördüğünüz gibi programın kurulumu gayet basit…. şimdi sıra asıl meseleye geldi

bir çok kullanıcının bu noktaya kadar sorunsuz geldiğini düşünüyorum… bundun sonra yapmamız gerekenler ;

işletim sistemimize göre yapacağımız işlemler değişiyor… burada windows xp , (32 bit – 64 bit) , windows 7 – 32 bit ve windows 7 – 64 bit için gereken kurulum yöntemini anlatacağım….

burada dikkat etmemiz gereken programı çalıştırmadan önce cd de bulunan (cd olması gerekmiyo :))  kurulum dosyalarınız diyelim)))  nope klasörüne giriyoruz

bu klasör programımızın çalışmasına yardım eden yazılımlar , key, crack, dll dosyaları vs içerir….

bu klasörde hem 64 bit için hemde 32 bit için gereken   adlmint.dll   dosyası bulunmaktadır… bu dosyayı C:program files/autocad klasörüne kopyalıyoruz.. burada dikkat etmeniz gereken şu; işletim sisteminiz hangisiyse ona uygun olan adlmint.dll dosyasını kopyalayın….

kopyalama işlemi bittikten sonra sizden tekrar serial ve product key sorabilir… yukarıdaki keyleri kullanabilirsiniz…

programı açtığınızda mesleklerle alakalı seçenekler gelecektir… bu adıma   SKİP  deyiniz . . .

kurulum bitmiştir… güle oynaya kullanın :)

şunu da hatırlatayım… programı  açtığınızda beyaz ekranla karşılaştığınızda telaşlanıp programı kaldırmayın.. bu sadece başlangıç ayarlarıdır. tools>options >display  ayarlarından black yaparsanız klasik görüntüye ulaşacaksınız . . .

İşlemler

Information

8 responses

13 05 2011
nowe

sorun şu ki arkadaşım bendeki 32 bitlik dll dosyası ve benim işletim sistemim win7 64 bir türlü 64 bit için dll bulamadım sende var ise gönderirsen sevinirim..

31 05 2011
eRoL

walla gecenin saat 01:35’inde bu anlatım ilaç gibi geldi iki saattir kuramıyodum nette düzgün bi resimli anlatımda bulamadım bakalım anlattığın gibi kurucam şimdi çok teşekkürler paylaşım için

1 11 2011
saimdogdu

rica ederim.. katkımız olduysa ne mutlu.. ben programı farklı makinelerde ve bir çok kere kurdum.. o yüzden anlatma gereği duydum . bi problem olmaz diye düşünüyorum. iyi çalışmalar.

3 08 2011
murat

teşekkür ederim. elinize sağlık

1 11 2011
saimdogdu

saolun

14 09 2011
resital

teşşekür ederim vermiş olduğunuz doğru bilgiler için

1 11 2011
saimdogdu

rica ederim. yorum yazdığınız için teşekkürler. iyi çalışmalar

1 11 2011
Saim Dogdu

anlatımı beğendiyseniz lütfen paylaşınız . . . .

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

